Skön växtvärk så här på morgonkvisten

Igårkväll somnade jag kanske snabbt. Pappa skulle dock vara rolig och raka av allt hår mitt i natten så jag var tvungen att kolla och ta kort. Han såg verkligen ut som en kines mitt i rakningen, haha. Jag somnade tillslut efter lite tankar om gymnasiet och om vad som kommer hända där. Jag kommer säkert bli den som ingen är med...:/

Har precis vaknat och har precis hällt upp en skål Special K till mig själv. Jag råkade dock väcka min lillebror på 4 år så han stor också och äter ur min skål. Det ser så gulligt ut för han kollar på mig som om jag ska skälla ut honom inom några sekunder. Här i familjen delar vi på maten, vettni! Idag vaknade jag dessutom med världen växtvärk...i knät. Det är inte skönt och jag hoppas det går över snart för jag orkar inte. Jag hoppas alvedon funkar för jag tänker inte gå runt med värk hela dagen. Iallafall, idag vet jag inte vad jag ska göra men jag kommer nog på något. Mattias är och jobbar och ska jobba till 19. Han kommer hem till mig efteråt så det ska bli myspys. Maximus (min lillebror) är lite galen och mamma har inte vaknat än så jag ska resa på arslet och gå och hämta honom. Jag hoppas inte att den där dunsen betyder att han just ramlade ner från altantrappan! :o



Där har ni honom, söt som få ;)




Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback