Sista sovmorgonen!

Den här morgonen var ju sista sovmorgonen och jag kan inte kalla det sovmorgon. Jag vaknade vid 10.00 av att telefonen ringer och telefonen ska ju förstås ligga i mitt rum så jag springer upp och svarar. Förmodlingen lät jag väldigt trött och hatisk, typ "varför ringer du mig? grrr!". Det var någon Eva som ringde som ville snacka med mamma så jag gick upp och väckte mamma som óckså sov. Haha! Efter det tänkte jag att det inte var någon idé att gå och lägga sig för nu är jag pigg. Så nu sitter jag här och äter en skål Special K och funderar på vad jag ska göra idag. Först och främst måste jag elta fram ett lås till mitt blivande skåp på gymnasiet ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback