Samhällskunskap är det tråkigaste som finns!

Har precis kommit hem från skolan och sitter och lyssnar på musik medans jag väntar på Mattias. Idag hände det inte så mycket i skolan, dagen började med Matte. Schemat hade flyttats ner så vi hade ingen mentorstid så vi hade bara samhällskunskap och matte. Vi hade samhällskunskap i 2 timmar och det var verkligen as tråkigt. Det finns ingenting tråkigare. Jag tyckte att en timma räckte men han ville fortsätta i en timma till. Tur att jag slutade tidigare idag iallafall. Sedan åkte jag hem och ja, nu sitter jag här, hehe. Känner mig rätt trött så jag ska nog ta en powernap innan Mattias kommer. Vi hörs! ;)

Some lovely music for my darlings ;)
 

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback