Pussat lite på f&f :)

När jag skrev förra inlägget så var det här två killar från ett företag som skrotar bilar. Dom skulle hämta mammas gamla bil (mamma tog körkortslektioner förut och köpte därför en bil, dock avbröt hon utbildningen) som vi inte ville betala underhåll för. Bakom dom kom en annan bil och föraren klev ut för att kolla vad vi höll på med. Tydligen hade hon inte stängt av bilen helt (vet inte vad det heter) och bilen fortsatte åka framåt. Dom upptäckte det lite sent så bilen åkte in i skrotarnas bil, haha. Det såg lite roligt ut ;) Iallafall, efter att dom klarat av det där och pappa hade druckit lite kaffe så åkte vi till farmor och farfar. Där borta skulle farfar förklara hur man använder en GPS för mamma och pappa ska till ett sjukhus imorgon. Jag pussade även lite på dom och fick en jättegod soppa från farmor i en liten låda. Så imorgon eller ikväll blir det sopparty, någon som vill joina?;)



Nu hade jag tänkt kolla på en film i mitt rum, men först ska jag ta en alvedon och pissa, vi hörs! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback