Ogillar seriösa lärare

På dom här tre dagarna i skolan har jag märkt en sak som jag ser positivt på. Lärare brukar oftast vara tråkiga och seriösa, aldrig skratta eller svära. Men på mitt gymnasiet är allt så slappt och jag älskar det. Mina lärare skrattar, skämtar, svär och ja, allt vi ungdomar gör. Egentligen tycker jag att det behövs lärare som är roliga och kan skratta för att vi elever ska tycka att det är roligt att gå på lektionerna. En lärare som står och babblar på om massa saker och som aldrig skrattar och skämtar är det tråkigaste som finns. Ni måste ju hålla med mig? Visst, det ska ju inte gå över gränsen så att det stör vår koncentration och studietid men alltså, come on!

Jag vill ha roliga lärare så är det bara. Vad tycker ni?:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback