Nya kompisar är alltid roligt :)

Jag kan säga att gårdagen slutade med att Mattias kom hit, vi gjorde det par brukar göra. Sedan gick vi och la oss. Hur mysigt som helst! ;)

Idag gick vi upp och vi hade bestämt att Mattias skulle hänga med till min skola för att se hur den såg ut. Vi skulle även möta upp Sofia som började i min klass idag. Mattias stack när vi kom till skolan och sen gick vi till informationen och Sofia gick för att prata med rektorn. Utan kom hon med en hög papper som hon skulle skriva på. Sedan började matten, efter det samhällskunskap, lunch och sedan svenskan. Någon gång därimellan han jag skaffa mig kompisar. Jag har pratat med rätt många idag och det känns väldigt bra. Jag och Sofia åt lunch med en tjej som heter Felicia idag och henne kramade jag i slutet av dagen *stoltstoltstolt*. Hon är jätte snäll och har samma musiksmak som mig! :) Efter skolan gick jag och Sofia till Nacka Forum (10 minuters gångavstånd från skolan) för att köpa "strumpbyxleggings". Jag vet inte vad det heter egentligen men ja, det finns ju två sorters leggings. Sedan åkte vi hem och råkade hamna i en bilkö men nu är jag hemma och känner mig lycklig. Vi har nämligen en jätte snäll granne som älskar kaniner. Hon försöker sälja min kanin för att hon vill att kaninen ska få det bättre. Jag har sagt förut att jag har försökt göra det men det har inte gått så bra. Jag hoppas iallafall att min kanin får det bra för hon är trots allt jätte gullig och världens bästa kanin.

Nu ska jag försöka räkna ut vad som händer idag. Jag ska iallafall vara med Mattias. Det var snack om att vi skulle gå på Amanda Jensen som spelar på Grönalund idag men jag vet inte. Det regnar ju lite då och då, pallar inte bli blöt. Men vi får se, hur har ni haft det idag?:)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hihih vi fick varand att prata xD

Men du jag tycker du ska svara på mina komentarer genom att skriva svar på ask me anything på min tumblr under min visningsbild!

2010-08-20 @ 16:51:11
URL: http://energibollen.tumblr.com/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback