No shoes...

Skorna jag snackade om, som jag skulle köpa, fanns inte i min storlek när jag väl kom dit. Dom var verkligen jätte snygga och jag ville verkligen ha dom. Fan att dom inte fanns i min storlek! Men men, man har inte alltid turen på sin sida så är det bara. För att muntrra upp mig lite gick jag runt och kollade på kläder. Vi åkte hem när vi var så utråkade att vi gick i slow motion. När vi skulle åka hem så var bussen fullproppad och hur varm som helst. Gissa om jag höll på att dö!

Nu sitter jag iallafall här och har precis ätit en skål med Special K. Jag ska snart duscha för jag känner mig så jävla vidrig, rent ut sagt. Btw, det luktar kräftor här hemma och jag dras till doften. Gah, jag kan knappt vänta tills middagen, haha ;)

Tycker ni om kräftor? Är ni bjudna till någon kräftskiva i år?:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback