Mysdag med Mattias helt enkelt

Jag har precis duschat klart och jag känner mig renare än någonsin. Haha, det var fan as skönt, om ni aldrig har duschat(vilket jag inte tror, men iallafall) så måste ni testa det. Det är amazing! ;) Jag har precis klätt på mig och det är väldigt kallt idag(det börjar bli vinter) så jag satte på mig lite tjockare kläder. Det är ingenting man måste visa upp, haha. Snart kommer iallafall Mattias hit och myser med mig under en filt och checkar någon film. Det tråkiga är att vi redan har kollat igenom alla filmer som vi har här hemma så vi vet inte vad vi ska kolla på. Vi hittar säkert något. Nu ska jag äta för jag är ashungrig, vi hörs babes! :)



Min hottie på bilden :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback