Musik gör mig piggare

Fy vad sjuk jag är. Det känns som om näsa ska bli en flod och huvudet en mjölpåse. Visst är det synd om mig? Men det är inte bara jag. Halva min familj har blivit sjuk och många nära och kära också. Snart kommer väll hela Värmdö (jag bor där) gå runt och snora. Vad du nu är, du är inte välkommen, du får inte göra oss sjuka!

Men som medicin lyssnar jag på musik och dricker te. Musik är det bästa jag vet och jag lyssnar på nästan allting. Det gör mig även piggare när jag är sjuk. Musik får mig glad och jag dansar nästan i stolen men bara nästan. Så pigg är jag faktiskt inte och skulle egentligen behöva gå och lägga mig. Men det är så himla tråkigt så jag skiter i det. För en stund tänkte jag springa en runda men efter lite fundering så kom jag på att jag bara blir sjukare om jag går ut. Det är fan svinkallt ute!

Men hörrni, jag tänkte fråga vad ni gillar för musik? Det är alltid roligt att veta. Och om ni vill kan ni gärna skicka era Spotifylistor till mig om ni har någon. Hehe, själv lyssnar jag på allt som sagt. Men The Libertines funkar nog alltid, glad som ledsen! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback