Maximus, kom heeeem! :D

Nu när man sitter här och än så länge bara underhållt sig själv med att måla tånaglarna, så önskar man att lillebror var här. Vill ni veta varför? Jo! För han är 100 gånger så roligare än vad den här tråkiga datorn är. När han väl springer runt och skriker, skrattar och dansar så är han världen bästa. Det är nog han som underhåller mig mest i vardagen, om man räknar bort Mattias. Han får mig alltid att skratta så fort han skriker och skrattar åt ingenting. Just nu är han dock på dagis men pappa gick och hämtade honom för en halvtimme sedan. Jag hoppas han inte är trött efter dagis för då är han bara grinig. Dessutom hoppas jag att han inte springer direkt till datorn.

Jag ska kidnappa honom in på mitt rum och dansa lite till musik. Haha, ser ni hur mycket jag gör för att få ha lite roligt? Aja, nu är det bara att vänta på att Maximus kommer hem så jävlar blir det party! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback