Illamående hela morgonen!

Jag vaknade upp vid Mattias kl 11.00 och kände först hur pissnödig jag var och sedan hur illa jag mådde. Jag mådde inte jätte illa, inte så att jag ville spy. Dock har jag försökt spy några gånger sedan dess men det har liksom inte gått. Tillslut försökte jag åta lite frukost och då blev det bättre. Nu mår jag inte illa längre, så jävla wierd! Iallafall, jag har då inte gjort så mycket idag förutom att sova. Sofia frågade alldeles nyss om jag ville med och se Jakob Hellman på Skansen. Jag har bara hört pojken en gång och det kostar pengar så jag orkar inte. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag funderar på att ta en dusch innan min pojke kommer hem till mig igen. Sedan ska jag fan äta något mer för jag är hungrig som en björn! ;D

Snart ska jag berätta allt som har skett under dom senast veckorna. Dock inte i detalj för det orkar jag inte, tjo! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback