Hur lätt kan man få ett extraknäck?

Jag söker för fullt efter extra knäck men det enda jag hittar är massa seriösa skitjobb. Jag vill ha något realtivt lätt, typ ett jobb på Café skulle passa perfekt. Jag vill inte jobba heltid eller deltid för det blir bara jobbigt nu till höst när jag börjar gymnasiet. Jag vill ha något ett jobb som jag kan jobba helger på. Jag vill kunna tjäna mina egna pengar och kunna ha något att göra. Mitt liv är så himla tråkigt men jag antar att det blir bättre nu när jag börjar gymnasiet :)

Jag antar att det inte är så lätt och att man får leta ett tag. Det går inte på ett bara sekunder Josefine, tyvärr. Ja, där har ni det. Det är just det jag gör nu, letar extraknäck. Låter tråkigt men jag behöver ett jobb för tusan, dööö!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback