Hejsan tråkiga och regniga dag ||

Idag vaknade jag och Mattias vid 07.00 för att han skulle upp och jobba. Det regnade dock för mycket så Matte ringde och bad om att få jobba imorgon istället. Det fick han, dock tror jag inte att det blir speciellt soligare imorgon. Vi gick iallafall och la oss igen. Vi vaknade sedan vid 12.00 igen och gick upp och lagade lunch, pasta med tomatsås. Superenkelt och supergott! Det har regnat hela dagen så vi har inte gjort något speciellt. Mattias stack för kanske 10 min sen så det är därför jag sitter här. Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska nog försöka fixa lite med bloggen ;) Fyfan vilken tråkig dag, eller vad säger ni? Hur har ni det? :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback