Godmorgon

Godmorgon alla underbara och mindre underbara. Jag vaknade för inte så länge sen med Mattias och gick upp och åt frukost. Han stack dock för några minuter sen för att han ska jobba (sista gången hoppas vi). Jag ska egentligen sova lite till just nu men jag kan inte somna om så jag sitter här istället. Men det är så irriterande för jag behöver den där sömnen om jag ska kunna jobba. Aja, idag ska jag jobba för första gången på mitt första riktiga jobb. Det känns pirrigt och jag hoppas att det kommer gå bra. Jag ska vara där 12.50, så innan ska jag kolla på ett plagg jag gärna vill ha.

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att dom andra ska vakna för att ha någon att prata med. Det känns ensamt nu när Mattias stack, haha. Men nu ska jag läsa lite bloggar så vi hörs senare :)

2 Par Strumpor för 1 kr!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback