Fotografiska today!

Gårdagen slutade med att vår sockerkaka blev pannkaka (alltså jättedålig) och jag stack hem till Mattias och sov över hos honom. Det sista var jätte mysigt och jag längtar verkligen till helgen.

Men idag vaknade jag vid 07.00, åt frukost och sen gick vi till bussen. Jag hade läxa till idag att läsa ut ett häfte och det gjorde jag självklart i sista stund (på bussen). Första lektionen var Estisk verksamhet vilket var rätt roligt. Vi gjorde ingenting avancerat så det var skönt. Efter det hade vi lunch och jag och ett gäng gick ner till en resturang och käkade. När lunchen var över skulle vi äntligen få våra efterlängtade kameror och alla sprang ditt läraren sa att vi skulle ställa oss. Jag tog det dock rätt lugnt och satt och väntade. Kameran är som Gud för mig! När vi hade fått våra kameror och gått igenom den så såg vi en film om Annie Leibovitz (en känd fotograf).
Hon var jävligt cool och udda, love her!
Sedan åkte vi till Fotografiska (ett museéum som ligger i Slussen) där vi kollade på utställningen. Allt var så jävla coolt att jag fick ont i huvudet (ha-ha-ha, har det fortfarande -.-').

Efter skolan stack jag till Nacka Forum där jag mötte upp Mattias för att gå till Ungdomsmottagningen. Vad jag gjorde där angår inte er så det är nog en liten hemlis. Efter det gick vi även ut och in i olika affärer och kollade lite. Mattias köpte ett par jeans och jag försökte leta efter en fin-fin skjorta vilket är omöjligt. Allt blir bara för sexigt på mig, haha! ;) Vi tog även en fika och då passade jag på att ta lite kort med min älskade kamera.
Men nu är jag hemma och har precis ätit. Vi fick en läxa idag så jag tänkte försöka mig på den idag och sen ska jag fota lite, gaaaah! :D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback