Det går bra nu

Det går väldigt bra nu och jag är extremt lycklig. Skolan, klassen, pojkvännen och livet är perfekt just nu. Anledningen till att jag inte har uppdaterat är att jag har varit helt upptagen. Men ja, jag ska försöka börja skriva igen men jag måste erkänna att det är tråkigt att uppdatera när jag inte får några kommentarer. Aja, jag ska uppdatera mer från och mer nu!

Idag vaknade jag hemma hos Mattias, åt frukost och mös lite och sen tog jag bussen till skolan med Sofia. Det har varit helt okej men lektionerna har varit otroligt tråkiga. Matte, Samhällskunskap och Svenska...kan det bli tråkigare? Nej! Men jag var bäst på svenskan så poäng till mig. Sofia skulle på något möte om ett Kenya-projekt så jag fick åka hem själv på en proppfull buss. Men nu är jag hemma och har precis ätit upp mitt sista naturgodis (sååå gott!) så jag är jätte ledsen. Istället för att sitta och böla ska jag försöka göra klart min bildanalys som ska in på måndag. Panic room!

Senare blir det fredagsmys med älsklingen, förhoppningsvis har jag köpt mer naturgodis! :]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback