Blueberry's in my heart

Såhär låg det till när jag frågade; Pappa ville inte plocka blåbär och Vincent hade precis varit ute och plockat blåbär. Jaha, tänkte jag då och såg framför mig att blåbärna säkert är vita och små eftersom Vincent inte är lika petnoga som jag. Så jag gick ut själv, för att ha något att göra, med blåbärsplockaren i högsta hugg. Jag tog dom allra finast och största, haha...det är meningen att ni ska drömma er bort nu. Iallafall, efter turen bland buskar och barr så tog jag en dusch och kände hur det brände över hela benen. Då upptäckte jag ett flertal myggbett så ja, sommaren är fan inte slut än. Det kliar som fan och ja, jag försöker låta bli att sluta klia men det är inte lätt. Just nu sitter jag och är super nöjd över ingenting och väntar på pappa. Han är och hämtar mamma som har varit och jobbat. När pappa har kommit hem ska jag sätta honom på bakning. Och jag är helt säker på att Mattias är på väg hit snart, rawr!


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv:det var riktigt gött!



Blåbär är ruskigt nyttigt har jag hört! :D

2010-08-11 @ 21:41:42
URL: http://jahts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller hur:) Fikat med polare och slappat:) du då?:)Det samma!

2010-08-11 @ 21:46:18
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback