Blåbärspaj ikväll, mums!

Mitt rum blev jätte fint efter städning men jag upptäckte att jag vill göra en förändring i mitt rum. Jag ska göra det någon dag för mitt rum ser konstigt ut, hehe. Jag orkar inte lägga upp någon bild på hur fiiiint mitt rum blev så ni får fantisera. Hur brukar ett fint rum se ut?;) Efter att jag hade städat så var pappa på väg ut genom dörren med blåbärsplockaren och en bunke i handen så jag hängde med honom. Det fanns inte så mycket men tillslut hittade vi ett ställe som var någolunda bra. Så ikväll blir det blåbärspaj med vaniljssås, namnam!

Nu ska jag vänta på mat och kolla upp lite saker inför gymnasiet. Jag börjar den 18 Augusti, och jag oroar mig redan för hur det ska gå. Aja, det kommer säkert gå bra. Vi hörs senare! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback