Barnvakt...något för mig?

Jag och pappa var nere i centrum ett tag för att köpa en ny brevlåda och en "sågbock". Det är alltid någon som lyckas köra ner vår brevlåda i diket så vi bestämde oss för att köpa en ny och stadigare. Vi hittade en grå, ful och modern som alla andra har på den här gatan. Dessutom är det en sån som man måste öppna med nyckel...då måste man alltså först leta efter nyckeln som Maximus har tagit och gömt någonstans. Haha, han gömmer verkligen allt. Aja, vi kom hem för inte så länge sedan och en sån länge har jag hunnit söka två jobb. Det är barnvaktsjobb, och jag hoppas att jag får dom. Vi får ser hur det blir, nu ska jag iallafall göra något vettigt. Innan middagen ska jag iallafall ut och jogga :)

Hm...det luktar som om Celi har fisit. Yummi!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback