Bara att börja städa :/

Tjena! Jag har precis kommit hem efter en mysig stund nere i centrum med pappa och Maximus. Vi lämnade tillbaks böcker på Bibloteket och jag lånade även en ny. Den heter "Baristas" och är skriven av författaren Denise Rudberg. Jag var tvungen att låna den eftersom jag har läst hennes andra böcker också och hon är otroligt bra. Vi drog också förbi filmbutiken och lämnade tillbaks några filmer och lånade två nya. Dom heter "Case 39" och "Summer's Blood". Båda är skräckisar så jag kommer antagligen krypa upp i Mattias famn ikväll. Jag avskyr skräckfilmer! :/ Men nu ska jag ta tag i städningen, nu ska rummet fan bli rent! :)



Någon som har läst den här boken eller sett någon av filmerna jag nämnde?:)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv; Haha smaken är som baken. Men de är lite ful-snygga!



http://colourblue.blogg.se

2010-08-05 @ 16:14:59
URL: http://colourblue.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback