UNDERHÅLLNING!

Efter lite kämpade och failande av mig så vann vi sjukampen ändå. Wie! Våra mentorer, Lena och Jon, ställde sig i ett fotbollsmål beredda på att få tårta i ansiktet. En annan lärare gjorde i ordning två tårtor som bara bestod av botten och grädde. En till Lycke och en till Samuel, som skulle kasta. När tårtorna var klara fick dom varsin i handen. Först var det Lycke's tur och hon gjorde det smärtfritt i Jon's ansikte. Han blev helt paff och stod där med öppen mun. Sedan var det Samuel's tur men han gjorde det mindre smärtfritt för Lena. Han gick fram och tröck den i hennes ansikte, sen gned han runt den i hennes ansikte och hår. Haha, hon stod där helt lamslagen och visste inte vad hon skulle göra. Det var verkligen as roligt och hela 4 st klasser stod där och as garvade. Ni skulle ha varit där, jag dog nästan av skratt! 

Jag filmade alltihop med min mobil men det dåliga är att jag inte har någon USB-sladd så att jag kan föra över videon till datorn. Haha, men någon gång när jag har fått en sådan så lägger jag upp den, I promise guys! :)



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Postat av: S

Om du har ett litet minnes kort i mobilen du har det på kan du få låna usb minne läsare till den

2010-05-01 @ 09:56:39

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback