Under kvällens gång...

kommer jag att mysa rejält mycket med min underbara pojkvän. Han missade bussen precis men han kommer som sagt väldigt snart. När han kommer ska jag slänga mig i hans famn och kyssa ihjäl honom(hoppas han inte dör). Vi ska även kolla på TV i vår finfina soffa och bara chilla. Dock vet jag inte vad som går idag men det går att kolla upp på www.tv.nu. Sedan blir det ännu mer mys och kanske en promenad med hunden. Det är så mysigt att gå hand i hand vid solnedgången :)<3

Jag har precis ätit fläskfilé och ris med bea sås och gurka. Det var en räddning för min mage, jag höll på att svälta ihjäl. Innan det så var jag faktiskt duktig å' städa min kanins bur så nu är hon super glad. Hon avgudar mig rättare sagt, hon skuttar och är as glad. Haha, vart fan rä min pojkvän? Man tycker att han borde vara här nu. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och studsar upp och ner på stolen. Jag vill också tillägga att jag ser ut som ett helvete idag, stackars Mattias!

Nu har jag kollat vad som går på TV och jag kan se att de går 2 rätt så okej program. Nämligen Håkans Bar kl 20.00 på 5:an och sedan Svenska Hollywoodfruar kl 21.00 på 3:an. Är det något ni ska se?


Vad ska ni göra ikväll då?:)

Kommentarer

Postat av: MissCM

sv: hehe tack.. :)

2010-04-12 @ 19:34:35
URL: http://misscm.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback