Toppen dag!

Idag har det varit en toppen dag, jag mår så himla bra just nu. Jag har hittat en present till Mattias som jag trodde var omöjligt och även fast vi inte trodde det tidigare idag så sover vi med varandra idag igen. Det är så mysigt att vakna upp med honom brevid sig. Iallafall, vi kom hem från mina polare för inte så länge sen. Det var sisådär, dom satt och kollade på Pirates Of Carribean 2 och jag har inte ens sett 1:an. Men jag mös i Mattias famn så det var trevligt ändå. Det var roligt att få träffa vännerna och dessutom Sandras nya pojkvän. Jag har precis duschat och vi ska snart gå och lägga oss. Hehe, just nu känner jag att jag vill sova bums men det blir nog inte så ;)

Innan Mattias kommer och skäller på mig så säger jag Godnatt för idag! :)

Kommentarer

Postat av: S

1 e ju bra :O

Men 2 o 3 an e inte så bra. usch speciellt sluten.

2010-04-04 @ 01:42:34
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback