Speltajm

Tjena! Jag sitter här och dricker min andra kopp te. Nu hade jag tänkte spela spel på Zylom , som förövrigt kan vara as roligt ibland. Zylom är en spelsajt där det finns tusentals spel, oftast jätte lätta. Att dom är jätte lätta är en anledning till att jag spelar spel därifrån. Haha, inget komplicerat för mig inte!

Men vet ni vad, jag måste bara säga en sak. Imorgon är det min och Mattias 1 årsdag. Det var 1 år sedan vi blev tillsammans och imorgon så ska vi fira det. Jag är jätte nervös just nu. Det var han som gav mig min FÖRSTA kyss, skratta inte snälla. Det här är mitt enda seriösa förhållande jag har haft. Förstår ni varför jag är nervös?


Aja, nu ska jag lugna ner nerverna med spel och ännu mer te. Tack för alla fina kommentarer och alla fina besök jag fått idag. Jag hoppas ni är här för att stanna, kram! :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback