SOOOOOOOLEN :D

Jag har pendlat mellan vaken och sovande i några timmar men nu är jag vaken på riktigt. Jag vaknade med solen i ansiktet och fyfan vad bra det kändes. Om det hade varit mulet hade jag gått och lagt mig på en gång igen. Men nej! Idag ska jag in till stan med två vänner och det ska bli så himla roligt. Jag är typ aldrig med mina vänner så det är därför. Dom ska försöka hjälpa mig att hitta en vårjacka :) Jag behöver verkligen en vårjacka nu när snön börjar försvinna IGEN. Jag får tok spel om jag inte hittar någon idag. Mamma kom precis hem och berättade hur underbart varmt det är ute, wie.

Aja, jag ska möta mina polare i "centrum" klockan 12 så jag har lite brådis om jag ska hinna med allt. Det är bara sätta på musiken och börjar göra sig i ordning :)



Vi hörs! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback