RIOOT IN EVERYONE!

Spelningen och signeringen var helt fantastisk. De började spela vid 17.00 och jag och mina polare stod längst fram och använde kamerorna febrilt. Först ut var trumisen och sedan kom resten in. Dom spelade kanske 4 låtar efter mycket "en gång till, en gång till". Bland låtarna spelade dom deras nya singel "Generation Wild" och även hiten "Riot In Everyone". När dom spelade "Riot In Everyone" sjöng alla med och det var en härlig stämning. Alla log och det var über trevligt. Efter att ha stått brevid högtalarna så kände jag mig rätt döv. Ljudet från personer som pratade var mjukt för öronen och det brusade som in i helvete. Haha, hoppas jag inte får tinnitus. Fast då skulle nog alla som var där få det för volymen var inte låg kan jag säga. Dock är jag rätt besviken på den nya sångaren. Jag saknar David, han var mycketmycket bättre. Iallafall, jag fick deras autografer och pratade rätt så mycket med dom. Dom är så himla trevliga i det bandet, dock var sångaren rätt töntig. Bilder får ni imorgon! ;)

Efter den härliga stunden som kanske varade i 1 och en halv timme så åkte jag hem. Dock utan mina polare då det skedde missförstånd och ja, skit samma. När jag kom till Mölnvik så mötte jag upp Mattias. Han var urgullig med hans glittrande ögon och underbart mjuka läppar. Vi svängde förbi Apoteket och Willys, jag köpte en Powerking. Jag ångrar mig nu eftersom den var as äcklig. När vi kom hem till mig så åt jag flingor med yoghurt som var awesome enligt min mage. Sedan plumsade vi i säng och sov i 2 timmar, buhu för det. När vi vaknade så stack han på en gång typ. Nästa gång vi ses är på fredag, sjukt tråkigt. Kommer sakna honom så in i helvetes mycket. Han är min godisbit! <3

När han gick så tog jag fram min mattebok precis som igår. Jag känner mig rätt säker nu och när jag löser talen som flyter det på. Men jag ska öva ändå för då blir det bättre resultat, hehe. Nu ska jag dricka te och prata med min goa mamma om ditten och datten. Vattenkokaren ropar att vattnet är klart, men vi hörs! ;)


Kommentarer

Postat av: sofia

SVAR: tack, mina ögon :)

2010-04-13 @ 23:45:12
URL: http://liteballare.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback