Påsklov!

Jag kom hem från skolan för kanske två timmar sedan. Jag var duktig och stannade kvar 1 och en halv timme efter skolan bara för att sy klart en sak, hehe. Vi som var kvar fick te och godis, haha. Men jag är hemma just nu och har spenderat den senaste tiden med att städa och dricka smoothie. Yes! Nu har jag äntligen smakat smoothie och det var jätte gott :) Jag har inget internet på min egna dator så jag lånar mammas dator just nu. Hon står coh väntar på datorn så stress är bara förnamnet. I alla fall, jag hoppas pappa kommer hem med maten snart för jag är aphungrig. Jag ska bara duscha och packa lite grejer och sedan är jag redo för att bege mig till Mattias :) Nu är det Påsklov för mig så jag behöver inte passa några tider, så jävla skönt! :)

Mattias har bett mig att ta med en film till honom så det är väll filmkväll som står på schemat ikväll. Jag vet inte om det kommer blir fler inlägg idag men kanske, om ni ber Mattias snällt. Haha!


Smoooooooooothie, sjukt gott! :)

Vi hörs antingen senare idag eller imorgon, kram!:)

 


Kommentarer

Postat av: josefin

vill du börja jobba? man åker runt och säljer ljus och strumpor. kan berätta mer om det är intresserad

2010-04-01 @ 20:18:03
URL: http://allthesethings.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Vilken fin blogg du har. Glad Påsk!

2010-04-01 @ 22:41:56
URL: http://jimmyahnstrom.blogg.se/
Postat av: josefin

okej. men skicka din msn så kan vi snacka mer så förklara jag mer om jobbet.

2010-04-02 @ 12:29:19
URL: http://allthesethings.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback