Ögonen svider!

Nej, tjejer och killar, nu ska jag sova för mina ögon pallar inte det här längre. När jag har på mig mina linser för länge så svider det så in i helvete. Jag har iallafall varit duktig och lyssnat igenom hela CrashDïet's album, grym musik! Dock gillar jag Oliver Twisted(förra sångaren) bättre än den nya (Simon Cruz). För att avsluta den här dagen mindre trevligt så ska jag plugga matte. Roligt va?:) Jag ska även äta upp alla bananer som finns i det här huset. Jag blev så himla sugen, haha. Nu kom Jocke(storebror, MVG i matte) in i mitt rum och undrade om jag skulle ha hjälpt med matten. Måste kila förfan! :) Godnatt!

Glöm inte att kolla in Nelly.com rean inatt, koden är TDPREMIUM för att komma in till rea-avdelningen.

Kommentarer

Postat av: louise hammarbäck'

sv ; det är absolut inte min grejj och känner mig inte alls bekväm i det! :-)

2010-04-14 @ 22:25:49
URL: http://lolloduvet.blogg.se/
Postat av: johanna

svar : haha okej, fett kul. jag var faktiskt också på den, visst var den grym ? :D

2010-04-14 @ 22:28:00
URL: http://joojo.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback