Några ord innan sängen...

Mattias ha precis stuckit härifrån. Han förgyllde min dag med kyssar och allmänt mys. Han botade även min huvudvärk som aldrig tycktes skulle gå över. Nu känner jag mig dock mer ensam än vad jag någonsin har gjort. När jag sitter här alldeles ensam, det är då jag börjar tänka. Tänka på allting. Och helt plötsligt så känner jag mig huvudlös. Med det menar jag att det inte känns som om jag finns. Det känns som om jag flyter runt i omgivningen och ingen ser mig. Det känns så konstigt. Jag känner mig så svag, som om jag inte klara någonting. Som om allt ändå kommer gå åt helvete. Det hände en pinsam sak idag. Jag grät...inför Mattias men han tröstade mig med sina armar och hans underbara läppar.

Det känns som om jag kommer tillbaka till min "emo" period. Då jag alltid hade ångest, grubblade över småsaker och konstant mådde dåligt. Det syns även på mig. Jag blir smalare och smalare hela tiden. Mina armar är så jävla äckliga, jag hatar dom. Det syns...min period syns. Jag hatar det, jag hatar det mer än allt annat. Jag kommer skämmas så fort mina barn får syn på dom. Dom kommer undra vad det är. Vad ska man säga? Allt är ett rent helvete. Samhället är helt rubbat. Jag måste härifrån. Förstår ni?

Det ska bli skönt att mamma kommer hem imorgon. Dock kommer hon inte kunna vara lika mycket mamma som förut. Hon behöver mer hjälp än vad vi barn behöver. Vi får väll se vad som händer.

Om jag fick önska så hade jag önskat att Mattias skulle sova över här idag. Hans kärlek skulle överrösta mina tankar. Det skulle vara så skönt att få hör tystnaden för ett tag. Jag behöver någon här brevid mig som bara...fångar min uppmärksamhet. Ler och är rolig, mer begär jag inte. Bara denne fångar min uppmärksamhet.

Tillbaks till verkligheten kanske? Ja!

Min hund är jätte konstig, hon spyr och hulkar och spyr och hulkar. Man undrar om det har hänt något. Hon kanske har ätit något dåligt men jag förstår inte vad det skulle vara. Aja, jag behöver iallafall få sova nu. Min hjärna sprängs snart. Jag vill inte att huvudvärken ska komma tillbaks, hehe. Imorgon är det ännu en dag med roligheter och jag undrar vad skolan har att erbjuda. Plugg, plugg och mera plugg? Hm, jag tror nog det. Vi hörs imorgon då jag nog är på bättre humör! :)


Jag är så glad att det är vi två<3


Kommentarer

Postat av: Anonym

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(



i will allways remember your love

2010-11-26 @ 22:39:50

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback