Mysig dag utomhus!

Vi vaknade vid 11.00 och åt frukost i en seg takt. Fil och flingor fick det bli, även kaffe för lilla Mattias. Fast kaffet drack han upp ute på altanen för jag kunde inte bärga mig. Jag ville så gärna ut för det var så himla fint väder! Jag solade tills myrorna i brallorna kom fram och jag inte kunde ligga stilla. Det var då allt började. Vi spelade kubb, jag, mamma, Vincent och Mattias. Även Maximus som hela tiden skulle ta ner kungen när han gick förbi, hehe sötnos. Vi spelade även lite fotboll och Mattias sparkade på mitt smalben, AOUCH! Vi åt thaimat till lunch och det var så himla gott, det behövdes inte mycket för att bli mätt. Det vart även mycket myspys i solen och fan vad jag älskar hans läppar!

Vid 15.30 gick vi ner till Intersport och kollade på skor. Jag hittade gula converse men prislappen var inte överens med mamma. Mattias hittade ett par skor men han hade inga pengar. I sista minuten så sa mamma att hon kunde betala dom idag om hon fick tillbaka pengar. Vips så hade Mattias ett par skor! När vi var klara där så gav han mig en kyss och sprang mot bussen. Jag och mamma gick till Willys och handlade middag som jag ska äta NU!
Det har varit en underbar dag än så länge och vi får hoppas att det varar. Nu ska jag äta Chili Con Carne, vi hörs!;)


Jag försöker ta bollen av Mattias ;)


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

Det var så kul att lira fotboll med dig , förlåt för att du sprang in i mig med ditt ben :( jag får lära mig att inte ha så hårda ben så att du gör illa dig.. hoho. Love you :) <3

2010-04-19 @ 00:18:54
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback