Lady GaGa tickets

Jag känner mig riktigt kelsjuk och vill kela, eller man kanska säger mysa. Mattias famn är just nu den bästa platsen på jorden för mig. Bara kurra upp sig och känna ett par läppar pressas mot huvudet. Jag har ont i huvudet, ont ont ont. Vi får hoppas att det går över snart. Jag längtar till helgen då nästan alla prov är över och jag ska vara med Mattias. Dock är han sjuk och jag orkar inte bli smittad. Nu tänkte jag plugga matte i sisådär 20 minuter, mer orkar jag inte. Sedan blir det väll TV, dricka te och äta min masarin som pappa gav mig tidigare idag.

För er som dyrkar och avgudar Miss Lady GaGa och skulle göra allt för en biljett till hennes konsert, så finns det faktiskt kvar. Ni kanske inte tror det men om ni kollar på www.ticnet.se så finns det faktiskt mängder av biljetter. Jag trodde att hennes konserter skulle vara utsålda för länge sen. Hm, man kanske skulle köpa sig en biljett bara för att ha sett henne live, haha. Nja, jag vet inte...det är för mycket pengar för något jag inte gillar;)


Wanna see that bitch?...get a ticket!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback