Inga roligheter

Det dåliga vädret stoppade oss från att ha sjukamp(jag skrev fel förut). Vi ska ha det imorgon men det sägs att det ska bli dåligt väder imorgon också, så jag förstår inte hur dom tänker. Men, vi får hoppas att det sker. Vi bestämde istället vilka som ska representera klassen i dom oliak grenarna. Jag, JAG, ska representera klassen i att slå upp namn i en telefonkatalog så snabbt som möjligt. Det var inget jag ville men jag vart tvungen, dom tjatade på mig...haha. Just nu sitter jag på en lektion och längtar till lunch. Det gör alla i min klass, haha. Det här var bara en liten paus i mitt plugg. Nu ska jag återgå till att plugga glosor, fine! -.-'


Det här önskar jag mig nu!

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback