Gick lite tidigare från skolan...

men det var ändå inget viktigt vi skulle göra. Dom resterande lektionerna var Svenska, Matte och Idrott. Anledningen till att jag gick hem är att jag har världens huvudvärk och magont. Jag hade magont redan imorse men det gick över . Dessutom känner jag mig ofräsch och ful som in i helvete, men det är en annan sak. Jag har massa planer idag ska ni veta :) Först ska jag plugga som en idiot och försöka förstå varenda kapitel i min kära mattebok. När klockan slår 15.20 ska jag skynda mig ner till Mölnvik och ta bussen till Centrum där jag ska träffa ett par vänner. Idag är det den 13 April, och vad betyder det? - Jo, CrashDïet signering och gissa vem som är taggad till tusen? - Jo, jag! Dom ska både spela och signera så det blir bäst. Efter det ska jag snabbt hem och äta och sedan kommer min kära pojkvän hem till mig. Trevligt som fan. I love this day!


Sångaren under en konsert på Tyrol :)


Nu blir det matte och choklad, vi hörs senare!:) 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback