Fredag - Fast food och underbar kväll

Dirket efter det senaste inlägget i fredags så packade jag väskan för att jag skulle sova hos Mattias. Efter det gick jag och mamma å' handlade godis. Till middag skulle vi äta thaimat och jag skulle ta med mig min mat hem till Mattias. När maten var klar vi thaien så stack jag direkt till Mattias med thaimaten och "packningen". Där väntade en överasskningn som jag blev otroligt glad över. Jävligt chockad också. När han öppnade så stod han där i rakat hår och jag blev skit glad men visade det nog inte på det rätta sättet. Han hade tidigare på dagen sagt att han fick raka sig någon annan gång så att se honom rakad..haha, ja ni förstår. Iallafall, kvällen bestod av TV och myspys. Hans pappa skulle sova över hos en kompis så vi hade hela lägenheten för oss själva. Haha, så jävla gött!


Bild från idag :)

Jag somnade i Mattias famn någongång vid 01.00 med ett hopp om att det skulle bli fint väder dagen efter! :)

Kommentarer

Postat av: Mattias<3

åh fint väder blev det också tror ja =) och jo jag märkte att du blev glad älskling ;) <3

2010-04-19 @ 00:19:58
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback