En bestämd Josefine...

är nu klar med sina SO uppgifter och kan pusta ut, iallafall idag. Jag hoppas jag klarar provet på fredag, eller mer än klarar. Jag vill ha ett MVG, dock känns det som om det bara kommer bli ett VG. Ialllafall, för inte så länge sen tog jag en paus från pluggandet då jag var klar med SO uppgifterna. Jag gick ner med mamma och pappa och handlade thaimat och andra saker vi behövde. Det ska bli otroligt gott. Dock slutar aldrig pluggandet så efter middagen ska jag sätta mig och plugga lite matte inför nationella provet imorgon. Det känns som om jag aldrig får någon fritid.


Denna bild får mig att glömma bort att det snöar och regnar just nu.

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback