6 April - Stan

Jag, Sofia och Wanni åkte in till stan för att köpa en vårjacka till mig. Men det blev lite dissar här och dissar där så det ledde till att jag köpte en vårjacka själv. Jag gick in på JC vid T-centralen det första jag gjorde för att jag var så arg och vips så hittade jag den. En svart jeansjacka som ser helt otrolig ut. Den sitter bra och den passar till allt, jag är jätte nöjd:) Den kostar 599 kr, lite väl mycket så vi får hoppas att den håller länge.

Iallafall, efter att jag köpt den sms:ar Sofia och frågar vart jag är och vips så är jag i Kungsträdgården och äter glass med 100 pers(egentligen bara 6 pers). Det var mysigt och solen sken, Sofia var vid min sida. Vi satt där en bra stund och bara pratade. Ingenting var fel förutom att det blåste. Men sen började det igen. Dom hade pratat om att köpa en vattenpipa och jag orkade ärligt talat inte. Jag hängde med dom och la ett fejkat leende på läpparna men när dom vara klara så stack jag därifrån. Jag kanske låter tråkig men, fuck you. Sofia, jag vet att du kanske läser det här. Jag har absolut ingenting imot dig, du är världens bästa polare när det är vi två.

Sedan dess har jag hämtat Maximus med mamma och handlat. Jag köpte mig en billig trosa från Lindex för 29 kr. Niiiice! Sorgligt nog köpte jag inte mina leggings som jag skrev om igår. Jag hann inte gå förbi BikBok eftersom människorna jag var med sprang runt hela tiden. Det får bli någon annan gång, hoppas dom inte tar slut.

Just nu vilar jag mina ben och käkar min sista godisbit :) Bilden på min jeansjacka kommer i ett annat inlägg :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback