2 lektioner + lunch

Gooooodmorgon mina små barn!
Idag vaknade jag på riktigt vid 08.00 och klev in i duschen på en gång. Solen skiner och jag är så jävla happy! Dagen börjar jag egentligen med läsning men fuck you. Det går inte att läsa i det där klassrummet så jag skiter i den lektionen. Just nu pågår det en lektion, musik, men den var jag för lat för att gå på. Dock ska jag lyfta min feta röv och gå till skolan för att iallafall ha SO, äta lunch och ha svenska. Fan vad duktig jag är! Jag känner mig ganska konstig och är säkert ganska konstig också. Min hund står och piper vid mina ben och jag vette fan vad hon vill. Hon har precis fått gå ut. Hon kanske känner på sig att jag ska gå snart, vilket leder till att hon blir ensam. Stackars sate, vi får hoppas att hon överlever. Iallafall, idag slutar vi tidigare än vanligt. Lärarna ska ha utvecklingssamtal och därför slutar vi 13.00, fan vad bra!

När jag kommer hem ska jag plugga skiten ur mig, det blir SO och matte. Första och andra världskriget och hela jävla matteboken. Kul va?...Nja! Nu tänker jag gå till skolan så att jag inte kommer försent till ännu en lektion. Vi hörs! ;)


Fan vad jag älskar värme!


Kommentarer

Postat av: Lisa

sv: ja det gör jag. men va kul att du ska dit i sommar...:) men vem skall du åka?

2010-04-20 @ 10:24:06
URL: http://lucide.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback