HÅKAN HELLSTRÖM @ GRÖNA LUND


Denna jävel såg man även innan Rockbjörnen...ballt!

Godmorgon på er!

Klockan är egentligen för lite för att jag ska kunna gå upp ur den varma sängen. Klockan ringde vid 07.00 och efter upptäckandet av halsont botade Anton det med *********. Yes, lista ut det ni. Skönt var det i alla fall, haha. Anton stack till skolan var för länge sedan och jag själv ska vara nere vid Tullinge station om 30 minuter. Första lektionen är idrott men jag vet inte om det är så bra att jag är med på den. Halsen är ju fucked up.

Efter skolan ska jag möta upp mamma för en fika. Trevligttrevligt, latte är ju så himla gott! Sedan åker jag hem till Anton och äter middag. Ikväll blir det Håkan Hellström på Gröna lund. Anton hatar den "tönten" men ändå så hänger han med, sött va?;)

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

vad botade han dig med? :D

2011-09-09 @ 11:31:17
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback