Nu har jag bestämt mig!

Jag har bestämt mig för att göra en helt ny blogg, med nya design och allt. Jag kommer srkiva på den här bloggen tills den andra är fixad. När den andra bloggen är fixad hoppas jag att ni hänger med mig :)

För övrigt sitter jag just nu och arbetar med den nya bloggen och dricker kaffe. Skolan tog verkligen kål på mig och jag dog nästan under sista lektionen. Det är varmt idag men fan vad det blåser, det gillar vi inte.
Jag behöver hjälp med en sak, en sak som jag tror att ni andra bloggare också hade det svårt med, nämligen bloggnamn. Vad ska min blogg heta, tycker ni?^^

Kram på er!


Kommentarer

Postat av: Evve

Sv: Ja det är tråkigt, komplicerat som jag sa, men jag kan ju säga att jag lider av en depression.

Eftersom jag praktiserar så får jag mitt studiebidrag=)

2011-03-23 @ 17:48:00
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Angelica

Varför ska du byta blogg? Gör bara en total återställning på denna? så har du kvar bloggnamnet och alla läsare? :D

2011-03-23 @ 22:24:20
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback