NIKKOR AF / 50 mm / 1.8

 

Halloj!


Jag har precis kommit hem från mitt läkarbesök, det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Jag dog inte, jag svimmade inte, jag skämde inte ut mig utan jag skötte det där bra. Trots att det var min första gång att gå till läkaren heeeelt själv. Jag berättade om problemen jag har för läkaren och hon försäkrade om att det inte var någon större fara. Om jag ville kunde hon skriva ut allergimedicin, men det ville jag inte. Och en annan sak skulle gå över så fort det blev sommar och en annan sak skulle jag träna bort. "Det är nerven det är fel på"

Nu ska jag käka men något jag vill meddela er är att jag har lånat ett objektiv från skolan. Det är första gången jag lånar ett objektivet och det blev ett NIKKOR AF / 50 mm / 1.8. That's kinda cool, huh?;]


Kommentarer

Postat av: Madde

Åh vad duktig du var som gick dit själv! :)



Really cool! Nu vill vi se lite bilder :D



Sv: Njaaa klarar mig utan honom alltså (:



Jaa det måste du! Sjuuuuukt söt film :D

Alltså vad är det för fel på dig?? Ostbågar är typ Guds gåva till människorna, samma sak gäller Daniel! Tror jag behöver lära dig ett och annat :o

2011-03-16 @ 18:04:38
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag målar allt som faller mig in :) Det är terapautiskt. vad gör du ikväll då?

2011-03-16 @ 18:08:03
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Angelica

Duktig du är som gick dit själv :) Och bra att det gick bra :D

2011-03-16 @ 20:29:35
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback