Two days left


Idag lämnade jag Antons underbara hem med tungt hjärta i tron om att inte få träffa honom på en vecka igen. Vi har varit med varandra nästan hela tiden i 3 veckor. Det har varit så underbart, man har inte velat lämna hans famn en enda sekund. Imorgon ska jag börja packa inför resan på onsdag, och idag var det tänkt att jag skulle slappa. Dock är jag för galen i honom så jag bad honom komma hit och sova här sista natten innan jag åker iväg. Vissa tyder att det kan förstöra förhållandet om man är för mycket med varandra, men jag tycker inte det. Jag har i alla fall inte tröttnat på min älskade Anton än, och jag hoppas att han inte har tröttnat på mig heller.

Jag och mamma har fått låna en stor resväska av Antons föräldrar så att vi kan shoppa rejält i London. Jag släpade hem den tidigare idag från Anton, inte ett dugg tungt men man kände sig som en turist i sitt eget land. När kom jag hem beställde jag och mamma två biljetter till Madame Tussauds, riktigt roligt. Ska hångla rejält med alla snygga vaxdockor där, inte alltid man får den chansen liksom. Det vi har planerat att göra där är att shoppa enormt mycket kläder, dricka kaffe på Starbucks (mamma har blivit besatt av det stället), gå på Madame Tussauds och gå på National Museét som finns i London. Resten av resan kommer vara spontan men det gillar vi!

Vad tycker du, som har varit i London, att vi borde göra?

Nu ska jag äta middag, har huvudvärk och skakar av hunger. Hörs senare, puss! :)

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Sådär säger alla mina kompsiar också. Men jag och matte har varit med varandra varje dag i två år. Vi har sovit med varandra varje dag i två år. (eller okej vi var ifrån varandra en vecka precis när vi blev tilsammans) men drygt 2 år.. Och vi bor liksom med varandra, vi flyttade ihop direkt och är konstant med varandra (som det blir när man bor ihop) men vi har inte tröttnat en sekund på varandra. Så tro inte på sånt :)

2011-07-11 @ 19:46:13
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Hehe inte så jobbigt faktiskt, ta och testa du?? :D

2011-07-11 @ 20:16:43
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback