PRETZELTOWN FESTIVAL

Efter släktmiddagen, som förövrigt var helt okej, så åkte jag och älsklingen vidare mot stan. Vi åkte mot Älvsjö där tre roliga muppar hoppade på tåget. Tillsammans blev vi fem och vi fem åkte vidare mot Södertälje centrum där det vankades festival. Vid perrongen stod det 2 scener, en stor och en lite mindre och lite överallt fanns besökarna till festivalen. Festivalen heter Pretzeltown och har hållit på sedan i fredags. Jag och mina muppar åkte dit enbart för att se De lyckliga kompisarna. De bandet var helt okej men inte riktigt min grej, trots att jag har lyssnat på punk en gång i tiden. Det var i alla fall jätteroligt att träffa Felicia, Amelie och Sonny igen. Felicia träffade jag ju senast i London, haha. Vi åkte hem innan dom då jag hade värk i magen, inte roligt. Men! Vi träffas ju igen snart, den 12:e augusti åker vi ner till Rejmyre och besöker ännu en festival. Skogsröjet, äntligen ska jag få se Hardcore Superstar igen!
 






Kommentarer

Postat av: Felicia

sista bilden är grymt cool! :D <3

2011-08-07 @ 18:28:10
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback