Saknar't

Kom hem för någon timme sen efter att ha varit med Tess. Först var vi på en marknad i Gustavsberg där det var karuseller fulla av barn, stånd fulla av allt möjligt och partierna stod som vanligt å' försökte locka till sig röster. Efter en stund där och en del pratande med olika partier så hade vi fickorna fulla av godis och en inbjudan till en konsert lite senare. Tess mamma och mormor var även där och dom hade med sin bil så vi åkte hem till Tess. Där fikade vi med hallonpaj och äppelpaj och saft. Tess mamma är en mästare i köket ska ni veta, haha.

När vi väl var klara blev vi nyfikna på den där konserten eftersom det stod att Svenska Akademin skulle komma. Vi tjatade på att dom skulle äta upp sin fika (gamlingar är ju alltid sega). Tillslut fick vi dom att resa sig från stolen och gå ut till bilen.

När vi väl var där konserten skulle vara så upptäckte vi att det stod en gammal gubbe och sjöng barnsånger. Efter han kom det ett band som hette Suzies Zoo...och ja, det var fan ingen höjdare. När Svenska Akademin väl började spela så drog vi på en gång för dom var heller ingen höjdare. All den väntan för ingenting. Men någonting var jag uppskattade var iallafall den gulliga lilla tjejen som stod och dansade hela tiden.

Efter det åkte vi åt varsit håll. När jag kom hem åt jag lite snabbt och satte mig sen här. Dock hade jag ingen internet som jag har nu. Nu sitter jag och lyssnar på underbar musik. Hoffmaestro in my heart. Men vet ni vad. Jag kom å' tänka på en sak och det är att jag saknar att vara med kompisar. Speciellt Tess för vi har så himla roligt och hon förstår mig. Gah. Jag saknar henne!

Nu ska jag dricka lite läsk och prata med min mamma som ska åka till Kairo, Egypten imorgon. Vi hörs imorgon!;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback