Min första konsert - Marilyn Manson, Hovet, år 2007

Jag hade länge gått och längtat efter att få se världens mest underbara man och äntligen skulle jag få göra det. Min kära vän Sofia sa en dag "Du. Ska du gå på Marilyn Manson den 15 December?". Jag hann inte tänka utan sa bara "Va. Jag visste inte att han skulle spela. Är biljetterna slut eller?". Hon sa att det fanns biljetter kvar. Samma dag sprang jag hem till mamma och bad henne beställa biljetter till konserten. Mamma ville dock inte släppa iväg mig helt ensam så jag var tvungen att hitta någon som var sugen att gå på konsert. Jag letade som en galning och fann tillslut min urgulliga kusin, Marcus. Det var heller inte sista gången han gick på konsert med mig, han gick med mig när KISS spelade 2008. Men tillbaks till ämnet. Mamma beställde då biljetter till oss och när dagen kom så åkte vi dit med Sofia och hennes syster. Vi fikade och så innan konserten. När det väl vara läge att gå mot Hovet så började det pirra i magen. Marcus retade mig på vägen dit och så men han var ändå så himla snäll. Vi löste in våra biljetter och gick mot våra platser (vi hade sittplatser som jag nu ångrar att jag hade) och när jag såg ut över Hovet så gick ett lyckorus genom kroppen. Allt var för underbart för att kunna tro att det var sant. Det var en timme kvar tills konserten skulle börja och Manson var självklart försenad också.

Fortsättning följer.... ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Detta regn är allt annat än rolig! Hagarna blir allt annat än roliga asså!!



=0)

2010-09-16 @ 22:05:04
URL: http://melanozz.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback