Lite tråkigt vart det!

Eheh, jag gick från TV:n lite tidigare än väntat och såg inte slutet av Fångarna på fortet. Men det blev lite tråkigt tillslut så jag orkade inte sitta kvar. Jag satte mig istället här och fixade lite med bloggen så nu är den "ren & fin" enligt mig. Innan jag städade den hade jag tankar om att lägga ner bloggen men jag ska nog fortsätta ett tag till. Eftersom jag känner mig friskare och piggare så ska jag dra till skolan imorgon. Jag har hamnat efter så jag måste verkligen dra dit. Därför tänker jag gå och lägga mig nu så att jag är någoluna pigg tills imorgon.

Godnatt! :*


Kommentarer

Postat av: Anonym

Gullunge. Du är cool du också! och jag saknar dig! :( <3

2010-09-02 @ 17:06:58
URL: http://svenzon.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback