you're so beautiful, my dear

För inte så länge sen gjorde jag matte nationella, det gick väll sådär. Inte bra alls med andra ord. Efter jag hade provet var jag tvungen att möta pappa som kom med en bok som jag hade lånat från en klasskamrat. Hon ville ha tillbaks den idag. Det där jävla regnet gör mig så jävla deppig. Jag har iallafall skrivit ut SO arbetet, så jag kan plugga till provet jag har imorgon. Snart ska jag äta och det blir korvstroganoff. Hm, vi får se om jag äter...jag är så jävla deppig. Efter skolan ska jag till Coop och se om jag har fått mitt sommarjobb. Vi får hoppas på det, annars får jag leva på mitt andra sommarjobb. Glada miner, Josefine! :)

Nu blir det korvstroganoff i all ära!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback