Shopping - igen!

Idag vart det shopping igen, fast med mamma och brorsan. Jag gick runt och letade vårjacka men hittade absolut ingen, kan någon snälla ge något tips? Vart finns det snygga vårjackor? Medans min brorsa gick runt och plockade på sig klädplagg och skor från varje butik så gick jag runt och hittade ingenting. Det jag hittade var en munkjacka som är jätte skön. Jag blev rätt deppig för att jag inte hittade något så jag gick runt som en zombie och blev sur för minsta lilla. Jag hittade även en vårjacka åt min pojkvän så jag köpte den bara för att det var två exemplar kvar. Han får lämna tillbaks den själv om han inte vill ha den, hehe. Fast den var snygg, den är militärgrön så den passar till hans brunröda hår. Jag åt en sallad från Sandy's medan dom andra två åt Burger King. Det finns en jätte god sallad och det är den med skaldjursbladning! :)

Iallafall, jag har precis kommit hem och ska snart sticka igen. Jag ska bara packa sovsaker och sedan beger jag mig ner mot thai-stället för att köpa mat åt mig. Efter det åker jag till Mattias och sover över hos honom, as mysigt!

Det har blivit en dålig uppdatering på bloggen men det får ni räkna med, det är ju faktiskt lov och då har jag annat att göra. Jag hoppas att ni har haft en bra påsk och att ni som har lov njuter till max. Det gör iallafall jag och jag älskar att solen är framme! :)


Njut av solen så länge den är här!:)

Nu ska jag dra, vi får höras imorgon! ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback