Redovisning och utvecklingssamtal!

Jag var inte pigg imorse kan jag säga er(vem är det egentligen?). Igår kväll hade jag ställt klockan på 07.00 och vaknade då. Jag hade planerat att jag skulle se CrashDïet spela på TV4. Dock somnade jag om och missade det. Jag vaknade inte förrens 08.00 igen och upptäckte att det var 25 minuter kvar tills matten började. Dock orkade jag inte bry mig så jag somnade om igen. Jag vaknade vid 08.30 och då hoppade jag upp i sängen. Jag fixade mig lite snabbt och åt frukost sedan stack jag hemifrån.

Lektionen var engelska och vi skulle ha redovisning. Redovisningen gick otroligt bra. Först var man nervös som fan, i början stammade man och blev röd men sedan blev det bättre. Sedan flöt dagen på. Vi slutade vid 13.00, tidigare för att lärarna skulle ha utvecklingssamtal. Jag skulle ha mitt vid 14.20 och för att fördriva tiden så satt jag inne på syslöjden och sydde på min tröja. Jag hade sällskap från andra tjejer i min klass så det var inte jätte tråkigt.

Utvecklingssamtalet gick bra, dock har jag mycket att göra efter att vi pratade. Jag ska höja mig i alla ämnen som jag kan höja mig. Krav, press, krav, press...jag hoppas att Mattias stöttar mig i detta. Iallafall, efter samtalet gick jag och mamma till Mölnvik. Där handlade vi mat och jag fick även en choklad milkshake, mums. Idag fick jag även en läxa från hemkunskapen, dock inget svårt. Jag ska bara laga en middag enligt tallriksmodellen så jag ska göra det idag för att ha det gjort.

Bilder från spelningen och signeringen kommer lite senare när jag har tid. Men nu blir det matteplugg ute på altanen i solen, det är så underbart när solen skiner, inte sant? :)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Din själ är vacker

2010-11-26 @ 22:51:55

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback