Kvällspromenad

Jag har varit väldigt duktig idag. Jag har både pluggat matte i 2 timmar och tagit hand om min kanin. Hur duktigt är inte det? Iallafall. Det var inte så länge sen jag åt och det blev pasta med skinksås. Det var smasken och gjorde susen i min mage. Jag har pluggat matte hela veckan och vet inte riktigt om jag borde göra det någe mer. Tänk om allt bara försvinner ur min hjärna om jag pluggar för mycket, haha. Det skulle vara så typiskt mig. Istället ska jag på en kvällspromenad med min kära pappa. Jag har honom i mitt grepp, när jag frågade om han skulle med ut och gå sa han bara "Ja, självklart". Haha, så skulle han inte sagt för någon vecka sedan.

Jag orkar inte sitta här längre och jag har verkligen ingenting intressant att ge er. Så det får bli mer inlägg imorgon, nu blir det kvällspromenad och sedan ska jag bosätta mig i soffan och dricka te. Perfekt! :)

Vi hörs imorgon, kram!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback