Joggingtur på ge!

Jag har smält maten en liten stund nu och tänkte snart dra mig ut på en joggingtur. Det skulle kännas jätte bra eftersom jag har dragit i mig så mycket gottis den här helgen. Man vill ju inte se ut hur som helst när sommaren kommer och stranden väntar. Men jag har ju Mattias så jag får se ut hur som helst, enligt honom. Jag mår bättre när jag känner mig snygg så puss på det. Nu ska jag smälta maten ett tag till och sedan drar jag ut.

Jag ser att det finns människor som besöker min blogg varje dag. Hehe, kan ni berätta vilka ni är och varför ni läser min blogg. Skulle vara himla trevlans! :)

Vi hörs sen! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback